·
Відповідальна особа (технічний працівник) вмикає наявну систему оповіщення закладу (один довгий дзвінок).
· Вчитель сповіщає учнів про загрозу, проводить короткий інструктаж та робить перекличку.
· Необхідно організувати пересування двома колонами в приміщенні класу та швидко залишити кабінет Для супроводу початкових класів можуть бути залученні помічники.
· Після прибуття в укриття вчитель повідомляє адміністрацію школи про те, хто з учнів перебуває разом, а хто відсутній.
· Якщо відчуваєте запах диму закрийте дихальні шляхи щільно згорнутим
предметом одягу та виведіть учнів.
· Для швидкого надання медичної допомоги має бути залучений медичний
працівник.
· Відповідальні особи ( Фомішин Н.І., Майстренко К.Б.) після оголошення сигналу оповіщення мусять перевірити всі примищення закладу на відсутність у них учасників освітнього процесу та працівників закладу, по завершенню перевірки прямувати до укриття.
· Учні, які знаходяться на подвір'ї закладу, під час сигналу оповіщення
повинні самостійно рухатися до укриття фонду захисних споруд.
· Усередині захисної споруди відповідальні особи (вчителі предметними, класні керівники) повинні допомогти учасникам освітнього процесу швидко за спокійно зайняти місця.
· Після прибуття на місце евакуації вчитель робить повторну перекличку та сповіщає батьків про переміщення дітей до укриття.
· Під час перебування в захисній споруді вчителі та відповідальні особи здійснюють необхідну підтримку, заходи для комфортного та спокійного перебування в укритті, дотримуються правил поведінки в укритті.
· До початку уроків та після закінчення уроків учні під час сигналу оповіщення повинні самостійно рухатися до укриття фонду захисних споруд. У середині захисної споруди соціальний працівник ( Piceнгiн Н.М) та педагог організатор (Самійленко Н,М,) повинні допомогти учасникам освітнього процесу швидко та спокійно зайняти місця та сповістити батьків про перемищення дітей до укриття.
· Після завершения небезпеки та оголошення про відбій тривоги, вчителі та відповідальні особи слідкують за тим, щоб вихід усіх учасників освітнього процесу гукратив здійснювався колонами або групами.
· Під час переміщення до укриттів необхідно врахувати наявність інклюзивних груп і класів. У випадку присутності дітей з ООП попередньо проводити з ними навчання та бесіди, передбачити швидке та спокійне перемицения до укриття, спеціальце місце та заходи, що будуть здійснюватися в укриттях для максимального залучення до них дітей ООП
· Працівники, які не задіяні в навчальному процесі, під час сигналу оповіщення повини самостійно рухатися до укриття